Papildus informācija par nodarībām pieejama Šeit

PIRMDIENA OTRDIENA TRESDIENA CETURTDIENA PIEKTDIENA SESTDIENA SVĒTDIENA
19.00
WOD
Ar pierakstu
19.00 - 20.30
Egīls
WOD
Ar pierakstu
19.00 - 20.30
Egīls
WOD
Ar pierakstu
19.00 - 20.30
Egīls
20.00
PIRMDIENA OTRDIENA TRESDIENA CETURTDIENA PIEKTDIENA SESTDIENA SVĒTDIENA

PIRMDIENA

  • WOD Ar pierakstuEgīls
    19.00 - 20.30

TRESDIENA

  • WOD Ar pierakstuEgīls
    19.00 - 20.30

PIEKTDIENA

  • WOD Ar pierakstuEgīls
    19.00 - 20.30
No events hours available!
PIRMDIENA OTRDIENA TRESDIENA CETURTDIENA PIEKTDIENA SESTDIENA SVĒTDIENA
19.00
WOD
Ar pierakstu
19.00 - 20.30
Egīls
WOD
Ar pierakstu
19.00 - 20.30
Egīls
WOD
Ar pierakstu
19.00 - 20.30
Egīls
20.00
PIRMDIENA OTRDIENA TRESDIENA CETURTDIENA PIEKTDIENA SESTDIENA SVĒTDIENA

PIRMDIENA

  • WOD Ar pierakstuEgīls
    19.00 - 20.30

TRESDIENA

  • WOD Ar pierakstuEgīls
    19.00 - 20.30

PIEKTDIENA

  • WOD Ar pierakstuEgīls
    19.00 - 20.30
No events hours available!
No events hours available!
No events hours available!
No events hours available!
No events hours available!
No events hours available!
No events hours available!
No events available!

WL- Weight lifting


SKILL-Tehnika


SVARBUMBU TRENIŅŠ- Svarbumbas treniņus raksturo vairākas unikālas iezīmes. Pielietojot svarbumbas treniņa procesā, tās specifiskā forma ļauj izmantot un izpildīt efektīvas un dinamiskas svarbumbu vēzēšanas kustības. Treniņos tiek nodarbīnāta visa ķermeņa muskulatūra un reizē var iegūt, gan anaerobo, gan aerobo treniņa slodzi. Svarbumbu treniņi attīsta un nostiprina ķermeņa dziļo muskulatūru.

C-Cardio


WOD- Workout of the day


FUNKCIONĀLAIS TRENIŅŠ- Pastāv vienkārš pricips, funkcionālo treniņu pamatā, kustības tiek trenētas tādas, kas tiek darītas ikdienā. Šajos treniņos uzsvars ir uz apzinātām kustībām, nevis vienkārši izspiežot enerģijas intensitāti līdz izsīkuma punktam, uzsvērta tiek tieši katras kustības kvalitāte. Darbs gan ar paša ķermeņa svaru, gan ar papildus inventāru.